Eindhoven UrbanTrail 2016

11-12-2016
Op weg naar Eindhoven voor de UrbanTrail. Mijn eerste trail door de straten en gebouwen van Eindhoven.
Is een keer wat anders dan alleen maar vlak lopen.
Daar aangekomen startnummer ophalen even omkleden en nog een lekker bakkie drinken.
Dan is het tijd, op naar de start. Er wordt gestart in 3 waves. Ik start om 10:10 uur, de laatste. Is niet erg kon ik ook iets langer op bed blijven liggen hahahahahahahaha.
De stadion toeter wordt ingedrukt en daar gaan we dan.
Steken het plein over op naar het eerste gebouw en trappen.
Onderweg door de bierbrouwerij (lekker hoor) en als je zin had kon je nog een biertje krijgen ook (gaaf man).
Zal ik maar niet doen want dan ben ik 12,5 km aan het zingen hihihihihihihi.
Het volgende pand is een restaurant. Daar zitten mensen gewoon hun broodje en koffie te nuttigen als wij daar doorheen rennen (met een zweetlucht bij ons). Voor ons heel gaaf maar voor hun zit er een luchtje aan.
En zo volgen er nog veel meer ongeveer 18 gebouwen bij elkaar.
En de laatste is het PSV stadion waar we doorheen crossen (beetje jammer zoon lief is voor Feyenoord) maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar wel even hard lopen roepen dat wij bovenaan staan hahahahahahahaha.(ook leuk).
En daar vandaan, op weer naar de finish, laatste stuk nog even een sprintje en we hebben hem.
De medaille wordt omgedaan en een heerlijk ontbijtje aan het eind.
Kortom het was een hele gave Urban Trail .
Dit ga ik echt vaker doen gewoon gaaaaaaaaaaaaaaaf.
O ja en daarna nog even de stad in met mijn vrouwtje naar de Primark, we zijn er nu toch.
Eindhoven Urban Trail zeker tot volgen jaar.

Groetjes Paul

 

 

Geef een reactie

